محکومیت فیلم «عنکبوت مقدس»؛

خراسان شمالی
محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس

محکومیت فیلم «عنکبوت مقدس»؛

محکومیت فیلم «عنکبوت مقدس»

 

سازمان نهضت استادی بسیج خراسان شمالی در پی اکران فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره فیلم کن و توهین به اعتقادات مسلمانان و هشتمین امام شیعیان بیانیه‌ای صادر کرد.

بسمه تعالی

پیرامون محکومیت ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس

 

متن بیانیه سازمان نهضت استادی بسیج خراسان شمالی به این شرح است :

آنچه اخیرا در یک دورهمی به اصطلاح فرهنگی، اما به واقع جاهلیت مدرن در یکی از کشورهای منحط غربی به وقوع پیوست؛ گوشه ای از موج گسترده رفتارهای اسلام هراسانه و ایران ستیزانهی غرب غرق شده در مرداب‌های ضد انسانی و ضد ارزش‌های اخلاقی را بار دیگر آشکار کرد.اهانت به باورهای دینی یک ملت و ستیز ناجوانمردانه با هویت فرهنگ دوست ترین و اخلاق مدار ترین مردم دنیا، شنیع ترین و سخیف ترین نوع مبارزه است.

هنر باید بتواند ارزشهای الهی و انسانی را منتقل کند. هنر اگر در خدمت نفسانیت و طمع ورزی قرارگرفت،دیگر هنر نیست؛ بلکه ابزاری برای توجیه جنایتهای ضدبشری و خاموش کردن فریاد مستضعفین است.

قلوب ملت ما در عشق به امام رضا (علیه السلام)  همیشه در تپش است. ملت ما عاشقان خاص مکتب اهل بیت (علیهم السلام) هستند و اهانت به آل الله را هرگز نخواهند پذیرفت و نخواهند بخشید.

دفتر رسانه وارتباط نهضت استادی بسیج خراسان شمالی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.