بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی به مناسبت ایام سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

خراسان شمالی

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی به مناسبت ایام سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی به مناسبت ایام سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی به مناسبت ایام سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

(یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً: سوره فجر-آیه.27-28)

 

اى نفس مطمئنه خشنود و خداپسند به سوى پروردگارت بازگرد

 

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران مشحون از فراز و نشیب‌هایی است که روند شکل گیری، پیروزی و رشد انقلاب اسلامی را  رقم زده است.
 ۱۴ خرداد از ایام حزن‌انگیز ملت شریف ایران اسلامی و سالگرد ارتحال ابرمردی است که با نفس مسیحایی، ابراهیم‌وار بت های زمان را شکست و اسلام ناب را منشا مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور قرار داد و مبدا تحولات بزرگی نه تنها در ایران بلکه در جهان شد.
۱۵ خراد سال ۱۳۴۲ نیز منشا بیداری ملت شریف ایران و سرآغاز رستاخیز عظیم مردم کشورمان علیه طاغوت زمان به شمار می‌رود که همانند سیلی خروشان ریشه فاسد رژیم پهلوی را متزلزل کرد و بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جایگاه و اهمیت آن همانند عاشورا در نهضت حضرت امام حسین (ع) است.

رحلت امام خمینی(ره) در ۱۴خرداد۱۳۶۸، نقمتی بود که با نعمت انتخاب جانشین شایسته‌ ایشان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، تلطیف شد و جراحت بزرگی بود که با این جایگزینی، التیام یافت. انقلاب اسلامی در پرتو رهبری امامین انقلاب در ۴۳ سال گذشته ضمن اینکه «از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده» و «به یک انحطاط تاریخی طولانی پایان داده»، دستاوردهای بزرگی داشته و «منشا برکات بزرگ» شده است.

دفتر رسانه و ارتباط اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.