بیانیه پایانی ششمین اجلاس مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور

خراسان شمالی

بیانیه پایانی ششمین اجلاس مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور

مسئولان سازمان بسیج اساتید سراسر کشور پس از دو روز نشست فشرده و دیدار و گفتگو با تعداد زیادی از مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری پیرامون مسائل و مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی به بررسی ظرفیت‌های دانشگاه و توان علمی جامعه نخبگی بویژه اساتید پرداخته و نتایج آن را در قالب بیانیه‌ای عنوان کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی ، در متن این بیانیه آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست، پیشرفت علمی، نوآوری در ماهیت دانش و زبان آن، آمیختن آموزش با اخلاق و تربیت نفسانی، همت گماشتن به دوگانه‌ی: فراگیری تازه‌‌های علمی، و اجتهاد و تولید علم، و وظائف دیگری از این قبیل نیز در زمره‌ی مسئولیت‌های استاد علم است، و شما بسیجیان عزیز در همه‌ی این زمینه‌ها می‌توانید پیشتاز و پیشران باشید. (مقام معظم رهبری 30 خرداد 1401)

خدای منان را سپاس بیکران که ششمین اجلاسیه روساء، جانشینان و معاونین سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش و پژوهشی کشور، در ایام پر فضیلت و فرخنده میان دو عید بزرگ مسلمین و دهه امامت و ولایت برگزار گردید تا ضمن تجدید پیمان با ولایت بر ادامه راه شهیدان تا ظهور ولی الله الاعظم(عج)، پیرامون مهمترین مسائل و موضوعات کشور و چگونگی کمک به حل علمی و تخصصی آنها با استفاده از ظرفیت نهضت عظیم استادی به هم اندیشی و تبادل نظر بپردازند.

مسئولان سازمان بسیج اساتید سراسر کشور پس از دو روز نشست فشرده و دیدار و گفتگو با تعداد زیادی از مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری پیرامون مسائل و مشکلات کشور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی به بررسی ظرفیت های دانشگاه و توان علمی جامعه نخبگی بویژه اساتید پرداخته که نتایج آن را در محورهای ذیل تقدیم ملت شریف کشورمان می دارد:

ا) با عنایت به سایه پر نعمت ولایت و طنین تفکر بسیجی بر کشور هیچ یک از مشکلات و مسائل جامعه غیرقابل حل نبوده و بن بستی در این مسیر وجود ندارد. نهضت استادی بسیج به نیابت از جامعه دانشگاهی جهت حل مسائل موجود و تحقق منویات ولی امر مسلیمن جهان بویژه فرمان اخیر معظم له در پیام به اساتید بسیجی اعلام آمادگی می نماید. 

 2) نهضت استادی بسیج عالمانه و صادقانه رجاء واثق دارد که به لطف الهی ملت برزگ و شرافتمند ایران از این مقطع حساس نیز با سرافرازی کامل عبور کرده و عزم خویش را برای یاری دولت مردمی و انقلابی جزم نموده است.

3) تحرکات مذبوحانه استکبار جهانی در منطقه که با سفر رئیس جمهور آمریکا تشدید

گردیده و با هدف تأخیر در مرگ قطعی و عاجل رژیم منحوس  صهیونیستی صورت می گیرد نه تنها با موفقیت مقرون نبوده بلکه دولتهای فریب خورده دراین بازی خطرناک در مقابل خشم ملت های مسلمان و مظلوم منطقه قرار خواهد داد.

4) در سالگرد حادثه خونین بار مسجد گوهرشاد و شهادت جمعی از هموطنان کشور که برای حفظ عفاف و حجاب جان خویش را تقدیم اسلام نمودند، اعلام می­داریم تلاش دشمن جهت  اغفال زنان و دختران این سرزمین محکوم به شکست و رویای اندولسیزه کردن ایران اسلامی را به گور خواهند برد. چراکه نه اینجا اروپاست و نه ملت شریف ایران تازه مسلمان، ضمن آنکه تجربه اندولس و مکر دولت های شیطانی در اختیار ماست. 

در خاتمه ضمن تبریک عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خدمت محبان ولایت خاصه ملت ولایتمدار ایران اسلامی، از خداوند بزرگ مسئلت داریم تا روح بلند شهیدان عزیزمان را با اولیای الهی محشور و بر طول عمر و با عزت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی افزوده و ما را از زمینه سازان ظهور مهدی موعود(عج) و ولایت مداران عصر حاضر قرار دهد. ان شاء الله تعالی

 

مسئولان سازمان بسیج اساتید سراسرکشور 

 تیرماه 1401

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.