تجمع دانشگاهیان خراسان شمالی علیه اغتشاشگران/ دانشجویان صف‌شان ‌را از آشوبگران جدا کردند‌

خراسان شمالی

تجمع دانشگاهیان خراسان شمالی علیه اغتشاشگران/ دانشجویان صف‌شان ‌را از آشوبگران جدا کردند‌

تجمع دانشگاهیان خراسان شمالی علیه اغتشاشگران/ دانشجویان صف‌شان ‌را از آشوبگران جدا کردند‌ .

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی ، جمعی از اساتید بسیجی ، دانشجویان و مسئولان جامعه دانشگاهی خراسان شمالی با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام‌نور بجنورد اغتشاش و آشوب روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی انجام شداساتید و دانشجویان استان با اشاره به جدا بودن صف اعتراض از اغتشاش، آشوب‌های اخیر را نتیجه مستقیم دخالت بیگانگان و دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران دانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: اگر جهاد تبیین رخ ندهد اتفاقات عجیبی در دنیا رخ می‌دهد که نمونه آن مدعی شدن معاویه در احیای دین است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به قدرت جنگ تبلیغاتی، ادامه داد: این تبلیغات تا حدی بود که امام علی (ع) را دشمن پیامبر و دین معرفی کردند. تبلیغات باعث شد مردم مسلمان شام در مقابل سر مبارک امام حسین(ع) دست بزنند و خوشحالی کنند.

نوری با تاکید بر اینکه اکنون نیز این جنگ رسانه‌ای وجود دارد، گفت: دشمن برای منافقانی که 17 هزار نفر از مردم ایران را شهید کردند بودجه تصویب می‌کند، داعش را می‌سازد و حمایت می‌کند، بمب هسته‌ای دارد و علیه مردم ژاپن استفاده می‌کند اما در نهایت ایران را به تروریسم محکوم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ایران نه بمب هسته‌ای دارد و نه به دنبال بمب است اما ما را تحریم می‌کنند؛ با اشاره به کمک 13 کشور اروپایی به صدام بابت دادن سلاح شیمیایی، گفت: با این تفاسیر غرب ایران را به خشونت طلبی متهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در آمریکا طبق آمار خودشان هزاران نفر بر اثر اصابت گلوله مستقیم توسط پلیس کشته می‌شوند اما برای فوت یک نفر در ایران جهان را بسیج می‌کنند، تاکید کرد: باید جوانان هوشیار باشند و صحنه را ببینند که چه کسانی حمایت و تشویق می‌کنند. افرادی که اقدامات اخیر را انجام دادند، مورد حمایت آمریکا و انگلیس و منافقان هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.