تفاهمنامه همکاری‌های مشترک میان مرکز بررسی‌های استراتژیک و سازمان بسیج اساتید امضا شد

خراسان شمالی

تفاهمنامه همکاری‌های مشترک میان مرکز بررسی‌های استراتژیک و سازمان بسیج اساتید امضا شد

با هدف تعمیق همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک میان مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و سازمان بسیج اساتید کشور، بعدازظهر دوشنبه‌ 16 آبان ماه، در مراسمی، تفاهمنامه همکاری مشترک میان این دو نهاد به امضا رسید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ، محمدصادق خیاطیان در این مراسم با اشاره  به جلساتی که پیش از این در خصوص تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک میان مرکز بررسی‌های استراتژیک و سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، عنوان کرد: حسب دغدغه رئیس جمهور و دستور ایشان به این مرکز در خصوص تعمیق ارتباط دولت با دانشگاه‌ها و شبکه‌سازی علمی و نخبگانی برای یافتن راهکارهای حل مسائل در کشور، این توانمندی در سازمان بسیج اساتید کشور قابل مشاهده بوده و مشخص است که این سازمان از ظرفیت بسیار خوبی در این خصوص برخوردار است. از این‌رو با توافق انجام شده، امروز تفاهمنامه همکاری علمی-پژوهشی با این سازمان منعقد می‌گردد.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه بر آمادگی همه‌جانبه این مرکز در برقراری ارتباط با نخبگان دانشگاهی کشور تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج اساتید کشور با داشتن ظرفیت اساتید بسیجی در طراز انقلاب اسلامی و دارا بودن هسته‌های علمی و پژوهشی در کلیه دانشگاه‌های کشور، از ظرفیت خوبی برای ورود به حل چالش‌ها و مسائل نظام حکمرانی کشور برخوردار است. مرکز بررسی‌های استراتژیک هم به نوبه خود در تلاش است تا با احصای نظام‌ مسائل کشور و ارائه آن به شبکه نخبگانی، با مشارکت ایشان به حل مسائل راهبردی مطرح در دولت بپردازد.

نمایان بودن نقش پررنگ اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در همراهی با انقلاب و پیشرفت کشور از دیگر مطالبی بود که خیاطیان در این نشست بر آن تاکید کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.