به مناسبت هفته بسیج و پیام ریاست دانشگاه فرهنگیان استان خراسان شمالی

خراسان شمالی

به مناسبت هفته بسیج و پیام ریاست دانشگاه فرهنگیان استان خراسان شمالی

به مناسبت هفته بسیج و پیام ریاست دانشگاه فرهنگیان استان خراسان شمالی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی دکتر سید جلال لنگری  رئیس دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای را صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذرماه و آغاز هفته بسیج، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر، مردم و مسئولان با تامل و بازنگری در فرهنگ و تفکر بسیجی، به رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران پی‌برده و با چراغ روشنگر بسیج، در گام دوم انقلاب، برای تمدن نوین اسلامی و برای طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت ولیعصر(عج) زمینه سازی کنند.

امروز، بسیج در جایگاه مهمترین و برترین نهاد جامعه مدنی و نماینده مردم، با قدرت و اندیشه‌ای برگرفته از مکتب والای اسلام، عرصه ظهور استعدادها و شکوفایی اندیشه‌های اسلامی بوده و در تمامی عرصه‌هایی که ممکن است مورد هجوم دشمن واقع شود، سنگرهای مستحکم و آماده‌ای بنا کرده تا فکر هر تعرضی به میهن اسلامی را به آرزویی دست نیافتنی تبدیل کند. این ویژگی بسیج مدیون چهار دهه کار و تلاش و ایثار و شهادت طلبی و تدبیر و هوشیاری عناصر مومن و تربیت شده در مکتب اسلام و گفتمان ولایت و رهبری است.

بی‌تردید، دور اندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس نهاد مقدس بسیج و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سالهای بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

با کمال خوشوقتی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان جان بر کف میهن اسلامی، بسیجیان حوزه آموزش عالی و بخصوص بسیجیان دانشگاه جامع علمی کاربردی تبریک می‌گویم و استمرار توفیق خدمت به آرمان‌های اصیل انقلاب را از خداوند متعال خواهانم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.