دیدار نمایندگان محترم مردم شهرستانها با با دبیران کانون و مسعولین کانون بسیج اساتید

خراسان شمالی

دیدار نمایندگان محترم مردم شهرستانها با با دبیران کانون و مسعولین کانون بسیج اساتید

دیدار نمایندگان محترم مردم شهرستانها با با دبیران کانون و مسعولین کانون بسیج اساتید و جمعی از اساتید بسیجی و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباط اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی،  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر وحیدی با دبیران کانون های بسیج ،فرهنگی و اجتماعی و انجمن های علمی دیدار و گفتگو کردند.
جناب آقای دکتر لنگری سرپرست محترم دانشگاه فرهنگیان استان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه در خصوص مطالبه گری اساتید و دانشجومعلمان و ایجاد این فضا از ابتدای مسئولیت شان ،‌برای مطرح کردن موضوعات و مسائل دانشجومعلمان به طور مستقیم صحبت کرده و افزودند بازوی توانمند ما در دانشگاه در عرصه علم، پژوهش و فرهنگ همین تشکل های دانشجویی به خصوص کانون های فرهنگی و اجتماعی می باشند.
در این دیدار هریک از دبیران به نمایندگی از سایر دانشجومعلمان به بیان مطالبات دانشجویی و پیشنهادات خود در راستای تحول آفرینی و ارتقای سطح کیفی دانشگاه فرهنگیان در سطح استان پرداختند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مطالبات مربوط به دانشجومعلمان متاهل
درخواست افزایش رشته های دانشگاه با توجه به ظرفیت بوم شناختی استان و نیاز مبرم آموزش و پرورش استان به رشته های دیگر
توجه و اهتمام جدی بیشتر به تخصیص اعتبارات خاص بخصوص در حوزه فرهنگی و کانون های فرهنگی و اجتماعی
ارتقای سطح کیفی زیرساخت های ورزشی و سراهای دانشجویی با توجه به وسعت مناسب دانشگاه فرهنگیان
درخواست جهت ساخت مسجد جامع بعنوان مرکز مجموعه فعالیت های دینی، مذهبی و فرهنگی دانشگاه
بهسازی فضا
در ادامه نیز دکتر وحیدی با گرامیداشت یادو خاطره شهید مفتح تاکید ویژه ای بر دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم داشتند و افزودند با نگاهی همراه با امید به مجموعه دانشگاه فرهنگیان می توان گفت جایگاه این دانشگاه در آینده بیش از پیش بر همه آشکار خواهد شد به همین دلیل باید با توجه به ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت و چشم انداز تربیتی به رشد دانشجومعلمان و به تبع آن دانش آموزان در آینده در همه ابعاد انسانی توجه و اهتمام جدی داشت. ایشان بر هم افزایی و بهره مندی از خرد جمعی دانشجومعلمان در مسائل فرهنگی متناسب نسل جوان امروز تاکید داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.