برگزاری اجلاسیه مجمع استادان بسیجی شهرستان رازوجرگلان

خراسان شمالی

برگزاری اجلاسیه مجمع استادان بسیجی شهرستان رازوجرگلان

اجلاسیه که با حضورهیئت رئیسه و اعضا مجمع بسیج شهرستان، رؤسا و اعضا کارگروه سیاسی شهرستان، اعضا هیئت اندیشه ورز حوزه و پایگاه های بسیج و مسئولین شهرستانی، مسئولین نظامی و انتظامی و ادارات شهرستان در محل کانون شهید رجایی شهر راز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این اجلاسیه که با حضورهیئت رئیسه و اعضا مجمع بسیج شهرستان، رؤسا و اعضا کارگروه سیاسی شهرستان، اعضا هیئت اندیشه ورز حوزه و پایگاه های بسیج و مسئولین شهرستانی، مسئولین نظامی و انتظامی و ادارات شهرستان در محل کانون شهید رجایی شهر راز برگزار شد. سیلانه جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان در ابتدا هدف از برگزاری این مجمع را تحقق تدابیر، منویات و گفتمان امامین انقلاب و سیاست کلی نظام دانست و افزود: در این مجمع از ظرفیت شبکه نخبگانی بسیج استفاده شده است تابتوانیم نسبت به حل مسائل شهرستانی به خوبی اقدام نماییم. سیلانه در ادامه افزود: در سال کاری مجمع بسیج که از هفته بسیج سال گذشته شروع شده شش مسئله اولویت دار شهرستانی احصا و در قالب کارگروه های شش گانه نسبت به بررسی علمی و دقیق مسأله و ارائه راهکارهای کاربردی و تهیه بسته سیاسی و گفتمان مطالبه گری اقدام شده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان در پایان ضمن تاکید بر توجه به حل مشکلات و مسائل شهرستان با استفاده از اقدامات جهادی، دانش و تخصص وبهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، افزود: در این خصوص ارتباط زیادی میان نخبگان و مجمع عالی بسیج شهرستان برقرار شده است که همین ارتباط و همبستگی خود باعث حل مسائل و پیشرفت شهرستان خواهد شد.
لازم به ذکر می باشد در این مجمع نتایج ۲ کارگروه منتخب توسط رؤسای کارگروه ها ارائه شد و در انتها از کارگروه های منتخب و هیئت های اندیشه ورز تقدیر شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.