بیانیه سازمان بسیج استاید استان خراسان شمالی به مناسبت روز حجاب و عفاف

خراسان شمالی

بیانیه سازمان بسیج استاید استان خراسان شمالی به مناسبت روز حجاب و عفاف

بیانیه سازمان بسیج استاید استان خراسان شمالی به مناسبت روز حجاب و عفاف

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَلِک أَدْنی أَن یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ (احزاب/۵۹)

حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمیشود بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد، موضوعی که در عصر حاضر فقط خاص جامعه زنان جامعه نبوده و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود، و رعایت عفاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی، اجتماعی،خانوادگی و شغلی نقش مهم و تأثیرگذاری در این عرصه دارند.
انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت  امام (ره) و زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‌ العالی) از همان دوران شکل‌گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارد.

امروز پیام زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده و می رود تا حکام فاسد و زورگو را هم در جای خود بنشاند و وادار به تمکین در مقابل این خواسته الهی مردم کند چرا که عفاف و حجاب اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است. فرهنگی که انسان را از بند نفس می رهاند و به رشد و شکوفایی استعدادهای نوع بشر برای رسیدن به حقیقت انسانیت به معنای خلیفه اللهی رهنمون می شود. زنان ایران اسلامی به عنوان سنگربان ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر وضع جاهلی دنیای غرب با پاسداری از حریم حجاب به عنوان دژ امنیت زن و پیشتاز در میادین علم و فرهنگ و سیاست از حصار مستحکم فرهنگ غنی اسلامی محافظت می کنند.‌

در پایان از زنان آزاد اندیش، دختران فرهیخته و دانشگاهی ایران عزیز درخواست می شود برای خنثی نمودن توطئه های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.