بیانیه کانون بسیج دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در خصوص اقدام تروریستی شیراز

خراسان شمالی

بیانیه کانون بسیج دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در خصوص اقدام تروریستی شیراز

بیانیه کانون بسیج دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در خصوص اقدام تروریستی شیراز.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی  ، دانشگاه فرهنگیان  بیانیه ای در خصوص اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ شیراز منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
آل عمران-۱۶۹

حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه‌السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

جامعه دانشگاهی فرهنگیان استان خراسان شمالی با تسلیت این حادثه غم‌بار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، بویژه دانشگاهیان، بر هشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستار است.

خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان استان ضمن محکومیت این جنایت دردناک و کوردلانه، از نخبگان و فرهیختگان انتظار دارد در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.