پیاده روی و طبیعت گردی پاییزی به مقصد بش قارداش ویژه اساتید ،کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد

خراسان شمالی

پیاده روی و طبیعت گردی پاییزی به مقصد بش قارداش ویژه اساتید ،کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی آزاد اسلامی بجنورد از پیاده‌روی همگانی اساتید ،کارکنان و دانشجویان به مقصد پارک ملی بش قارداش خبر داد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی، : برنامه ای با هدف ایجاد نشاط و شادابی دراساتید، کارکنان و دانشجویان خانم برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان بومی و غیربومی همراه بود. معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بجنورد گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی توجه به سلامت جسمی و روحی دانشجویان است که برای این منظور در طول سال تحصیلی و به مناسبت های مختلف برنامه های متنوع تفریحی و ورزشی درون و برون استانی برای دانشجویان  گذاشته می شود.

عبدی افزود: این برنامه به مقصد پارک تفریحی بش قارداش انجام شد که با پذیرایی صبحانه و قرعه کشی و اهدا جوایزی به قید قرعه در پارک به پایان رسید.

 بش قارداش یکی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری بجنورد است که در زبان ترکی خراسانی به معنی پنج برادر می‌باشد. این اثر در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۸۰ با شماره ثبت ۴۵۷۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. در فضای فعلی پارک بش‌قارداش، فضای دلنشینی همراه با نمازخانه، چندین سوپر مارکت و امکانات کامل رفاهی جهت خدمت رسانی به مسافرین و گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند ایجاد شده و در طول سال به ویژه در فصل بهار و تابستان، میزبان گردشگران و شهروندان این استان است

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.