مدرسه خط مقدم جهاد تبیین و معلمان افسران این میدان هستند

خراسان شمالی

مدرسه خط مقدم جهاد تبیین و معلمان افسران این میدان هستند

مردانی با تاکید بر نقش آفرینی جامعه شریف و بزرگ دانشگاه فرهنگیان در حوزه تعلیم و تربیت و جهاد تبیین؛ مدرسه را خط مقدم جهاد تبیین و معلمان را افسران این جهاد دانست.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی ،  محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در همایش "جهاد تبیین، دانشگاه اثر گذار"  در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان تهران و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه و مراکز تربیت معلم قلب تپنده و مرکز ثقل آموزش و پرورش ماست.

وی خطاب به اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: به فرموده امام راحل، شغل شما عزیزان یک شغل الهی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در ادامه با تاکید بر نقش آفرینی جامعه شریف و بزرگ دانشگاه فرهنگیان در حوزه تعلیم و تربیت و جهاد تبیین، مدرسه را خط مقدم جهاد تبیین و معلمان را افسران این جهاد دانست.

مردانی در بخش دیگری از بیانات خود به جایگاه بین المللی دانشگاه‌های کشورمان پرداخت و بیان کرد: امروز به همت جهاد علمی جامعه دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ما در حوزه تولید علم حائز رتبه برتر علمی در دنیاست، اما بعضی‌ها با حاشیه سازی در تلاشند که در روند پرشتاب ما در تولید علم در دانشگاه‌های ما خلل ایجاد کنند.

گفتنی است صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیگر سخنران این همایش بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.