مراسم روز دانشجو دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با حضور اساتید بسیجی و دانشجوها

خراسان شمالی

مراسم روز دانشجو دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با حضور اساتید بسیجی و دانشجوها

مراسم روز دانشجو دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با حضور اساتید بسیجی و دانشجوها.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی، به منظور گرامیداشت روز دانشجو، مراسمی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان  با حضور سردار رحیم لیالی معاون سیاسی سپاه پاسداران و سردرا غفاری و سردار قاسمی خیر مدرسه ساز مدیران کل آموزش و پرورش و نوسارزی مدارس استان در جمع  دانشجو معلمان، استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید جلال لنگری سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان با تبریک این روز، به تبین و تشریح سیاسی و اجتماعی رخداد تاریخی 16 آذر و چگونگی رخداد کودتای 28 مرداد 1332 و نقش انگلستان و آمریکا در این کودتا پرداخت و گفت: این کودتا باعث نارضایتی عمیق اقشار مختلف جامعه از دولت و قدرت های خارجی شد.

 افزود: دانشجویان گمان نکنند که بیان دغدغه ها و مطالباتشان اثرگذار نیست، شاید سرعت رسیدگی به مطالبات آن طور که باید سریع نباشد ولی مطالب بیان شده توسط شما دانشجویان، مد نظر مسؤولان است، تلاش ها و جدیت این دولت را هم می توانید به حساب مطالبات خود بگذارید. درپایان مجدداً روز دانشجو را  تبریک گفت و از دانشجویان خواستند با دقت مطالعه کنند و خاطرات اتفاقات آن زمان را بررسی کنند و همچنین  تاکید کرد، ما باید این انقلاب را قدر بدانیم و مسیر پر نور شهدا را طی کنیم.

ابوالقاسم اکبری مدیر کل آموزش و پرورش استان: در دیدار با دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، منزلت و جایگاه والای معلمی را مهم خواندند و گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از فاخرترین و بروز ترین دانشجویان هستند.

 ابوالقاسم اکبری در16 آذر روز دانشجو در دیدار با دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که انتظارشان از ما و شما بسیار متفاوت است و از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انتظار شان اینست به عنوان افسران پیشرفت نظام تعلیم و تربیت وافسران فضای مجازی نگاه تحلیلی از مسائل روز کشور داشته باشند .

ابوالقاسم اکبری به دانشجو معلمان توصیه کرد: کتاب دستاوردهای چهل ساله انقلاب نوشته آقای راجی را  مطالعه کنند تا فرایند های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب آشنا شوند که به چه  دستاوردهایی رسیده ایم که همه از برکت انقلاب بوده و اکنون که هزاران هزار دکتر نظافتی در خاورمیانه و هزاران هزار سردار سلیمانی و هزاران هزار معلم تربیت کرده ایم و  که کشور را مدیریت می کنند.وی در ادامه افزود: حتی در حوزه های دیگر همانند، نانو بایو، تکنولوژی های فراوان، دست برتر داریم که همه از برکت معلمین گذشته و آینده نظام جمهوری اسلامی است .

و در ادامه  برای تجدید میثاق در گلزار شهدای گمنام دانشگاه  حاضر شدند .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.