مردانی: اساتید بسیجی برای تبیین حوادث اخیر حضور مؤثری داشتند

خراسان شمالی
در نشست با مسئولین کانون‌های بسیج اساتید تهران بزرگ؛

مردانی: اساتید بسیجی برای تبیین حوادث اخیر حضور مؤثری داشتند

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان شمالی مسئولین کانون‌های تهران بزرگ در این نشست ضمن ارائه گزارشی از نقش اساتید بسیجی در تبیین حوادث اخیر در سطح دانشگاه‌ها و جامعه، بر ضرورت توجه جدی به موضوع تبیین و تأثیر قابل توجه آن بر دانشجویان و مردم، تاکید کردند.

دکتر مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این نشست بر اهمیت میدان داری اساتید در دانشگاه‌ها تاکید کرده و گفت: طراحی دشمنان برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان اساتید به نتیجه نرسیده است. 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی اساتید از پیشرفت‌های ایران مطلع نیستند، افزود:  دغدغه اساتید باید رفع شود. اردوهای راهیان نور پیشرفت را در مناطق مختلف برگزار خواهیم کرد تا طراحی دشمنان برای ایجاد حس خود باختگی در برخی از اساتید نیز مانند باقی طراحی‌های آنها با شکست مواجه شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.